مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 تیر 1399 ساعت 07:102020-06-28اجتماعي

ثبت نام دوره های تابستانی کانون استان قزوین آغاز شد


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین از آغاز ثبت نام کارگاه های تابستانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قزوین در مراکز فرهنگی و هنری سراسر استان خبر داد.

- مژده اروجی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این که ثبت نام این دوره ها به دو شیوه حضوری و غیرحضوری، از 5 تیر آغاز شده و تا 15 تیر ادامه دارد، انجام ثبت نام در مراکز را همراه با رعایت نکات بهداشتی و تأمین سلامت اعضا، فرصتی برای استفاده مخاطبان کانون از برنامه های ویژه تابستان کانون دانست که با مراجعه حضوری به مراکز فرهنگی و هنری سراسر استان امکان پذیر است.

وی گفت: متقاضیان عضویت در مراکز کانون از تابستان امسال علاوه بر خدمات مرتبط با امانت کتاب و استفاده از سالن مطالعه از هشت فعالیت کتاب محور رایگان شامل معرفی و نقد و بحث کتاب، روخوانی، آشنایی با مفاخر، مشاهیر، مشاغل و ویژگی های تاریخی و جغرافیای و اقوام سرزمین، آشنایی با قرآن و احادیث، مهارت های خوب شنیدن و خوب گفتن قصه گویی بهره مند می شوند.

اروجی بیان کرد: همچنین با افزایش فعالیت ها و کارگاه های تابستانی از 44 فعالیت به 62 فعالیت علاقه مندان می توانند از کارگاه های آموزشی مانند مهارت های ارتباطی و تمرین خوب زندگی کردن تا انواع زیر مجموعه های هنرهای تجسمی، نمایش و تئاتر، شعر و داستان نویسی فعالیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام دوره های تابستانی کانون استان قزوین آغاز شد

ثبت نام دوره های تابستانی کانون استان قزوین آغاز شد