مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 تیر 1399 ساعت 07:102020-06-28سياسي

خدمت بی منت به مردم و اثبات کارآمدی نظام رسالت همه مدیران است


رییس مجمع نمایندگان استان قزوین گفت: خدمت بی منت به مردم و اثبات کارآمدی نظام رسالت مهم مسئولان و نمایندگان است تا اندک رفاه مردم در این شرایط قطع نشود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، لطف الله سیاهکلی روز شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان البرز که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: البرز از نظر صنعت، کشاورزی و جمعیت ممتاز است و برای توسعه این شهرستان باید کارهای مضاعفی صورت گیرد.

وی بیان کرد: زمین های اوقافی از مهمترین چالش های این شهرستان است و با حضور مدیری جوان و فهیم در اداره اوقاف قزوین این امیدواری را ایجاد کرده بتوانیم بخشی از مشکلات را با همکاری متقابل حل کنیم.

سیاهکلی تصریح کرد: با اعلام اداره اوقاف می توان زمین هایی که یک دانگ آن سهم اوقاف است کارها را بدون مشکل پیش برد و آنجا که سهم اقاف سه دانگ از شش دانگ است قاب افراز خواهد بود تا کارها متوقف نشود.

نماینده قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: 20 درصد زمین های استان اوقافی است و به همین دلیل در توسعه بخش صنعت مشکلات جدی داریم و اگر اعیانی زمین برای وثیقه بانک به جای عرصه استفاده شود می توان بخشی از مشکلات را حل کرد.

وی اضافه کرد: با سیاست های غلط خودمان باعث شدیم بورس زمین راه بیفتد و تولید زمین بماند و اگر به مسائل عمیق تر نگاه کنیم بسیاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت بی منت به مردم و اثبات کارآمدی نظام رسالت همه مدیران است

خدمت بی منت به مردم و اثبات کارآمدی نظام رسالت همه مدیران است