مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 تیر 1399 ساعت 07:152020-06-28ورزشي

شاه حسینی: آبی از این اسناسنامه گرم نمی شود!/ فوتبال دست افراد سودجو باقی می ماند


رییس اسبق کمیته انظباطی فوتبال گفت : حکایت تصویب اساسنامه فدراسیون فوتبال به گونه ای است که مسئولان نمی خواهند اطلاعات پیش نویس اساسنامه را به بیرون درز بدهند تا به اطلاعات اهل فن و کارشناسان افزوده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، عبدالرحمن شاه حسینی با اشاره به اینکه فدراسیون نشین ها، کارشناسان، اصحاب رسانه و مردم را نامحرم می دانند، اظهار داشت: صحبت های من به احترام رسانه ملی و پاسخ به افکار عمومی است و خطاب ما به مسئولان فدراسیون فوتبال نیست.

فدراسیون نشین ها در 10 سال اخیر هیچگاه نخواستند به انتقادات سازنده کارشناسان توجه کنند و اگر به صحبت ها و تذکرات کارشناسان توجه می کردند هیچگاه این معضلات را نداشتیم.

اساسنامه معیوب و غیرقانونی که در سال 90 مورد اصلاح قرار گرفت، خیلی شفاف بود و الان راهی که رفته شده، مسیر غیرقانونی است.

  وی ادامه داد: حکایت تصویب اساسنامه فدراسیون فوتبال به گونه ای است که مسئولان نمی خواهند اطلاعات پیش نویس اساسنامه را به بیرون درز بدهند تا به اطلاعات اهل فن و کارشناسان افزوده شود.

با پنهان کاری یک سیم خار دور فوتبال کشیده اند تا دلسوزان، مالکین اصلی و برندهای فوتبال کشورمان، اهلیت شان ثابت نشود و در مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال شرکت نکنند و همچنان فوتبال در دستان این افراد سو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاه حسینی: آبی از این اسناسنامه گرم نمی شود!/ فوتبال دست افراد سودجو باقی می ماند

شاه حسینی: آبی از این اسناسنامه گرم نمی شود!/ فوتبال دست افراد سودجو باقی می ماند