مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 تیر 1399 ساعت 07:452020-06-28اقتصادي

ضوابط نحوه صدور مجوز کافه ون ها در دست تصویب است


مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر با اشاره به فعالیت غیر قانونی ون کافه ها در پایتخت گفت: از شهرداری مناطق 22 گانه خواستیم که نسبت به جمع آوری این واحدهای غیر مجاز اقدام کنند.

- مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر با اشاره به فعالیت غیر قانونی ون کافه ها در پایتخت گفت: از شهرداری مناطق 22 گانه خواستیم که نسبت به جمع آوری این واحدهای غیر مجاز اقدام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید علی مفاخریان با بیان این که اعطای مجوز به این واحدهای صنفی سیار از سوی شهرداری تنها پس از ارزیابی مجوز اصناف و اتحادیه و وزارت بهداشت قابل بررسی خواهد بود، افزود: در صورت ارائه مواد غذایی، چگونگی عرضه این محصولات ، سیستم فاضلاب، آب آشامیدنی، دسترسی به برق و سردخانه باید مورد ارزیابی قرار بگیرد و متقاضی تنها پس از بررسی این موارد، وارد مراحل رسیدگی برای صدور مجوز قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: هنوز ضوابط مربوط به بهره برداری از کافه ون ها در شورای اسلامی شهر تهران مصوب نشده است بنابراین ما منتظر تصویب ساز و کار نهایی نحوه واگذاری و چگونگی صدور مجوز در شورای شهر هستیم تا به درخواست های اشخاص حقیقی و حقوقی رسیدگی کنیم.

مفاخریان در پایان گفت: واحدهای سیار کافه ون ها می توانند با عرضه محصولات منحصر به فردی که در رستوران ها و کافه ها قابل دسترسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضوابط نحوه صدور مجوز کافه ون ها در دست تصویب است

ضوابط نحوه صدور مجوز کافه ون ها در دست تصویب است