مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 تیر 1399 ساعت 07:552020-06-28فرهنگي

سومین جشنواره ملی فیلم کوتاه و مستند طلوع پارس برگزار می شود


سومین جشنواره ملی فیلم کوتاه داستانی و مستند طلوع پارس در 5 بخش ملی و بومی به میزبانی شیراز برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دبیر سومین جشنواره ملی طلوع پارس ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران به تشریح برنامه های این جشنواره پرداخت و گفت: سومین جشنواره فیلم کوتاه و مستند طلوع پارس به عنوان رویدادی مستقل از جمله جشنواره هایی است که به شکل مردم نهاد برگزار می شود.

حمیدرضا عوض دخت با اعلام اینکه فراخوان جشنواره در اسفندماه گذشته منتشر شد اعلام کرد: این رویداد در 4 بخش به شکل ملی و یک بخش ویژه فیلمسازان شیرازی برگزار می شود.

وی بخش های مسابقه جشنواره را برشمرد و افزود: میراث فرهنگی ناملموس، سبک زندگی، فیلمساز نوجوان و بخش آزاد موضوع های این جشنواره هستند.

عوض دخت با اشاره به شیوع کرونا در کشور تصریح کرد: ستاد برگزاری جشنواره طلوع پارس از ابتدا همه گیری کووید 19 بنا را بر این گذاشت که این رویداد تعطیل نشود و به شکل دیجیتال در فضای مجازی دنبال شد.

دبیر سومین جشنواره ملی طلوع پارس با بیان اینکه از 29 استان برای این جشنواره، فیلم ارسال شده است، گفت: تاکنون 600 اثر به دبیرخانه جشنواره رسیده است که امیدواریم با تمدید مهلت ارسال و امکان بارگزاری مجدد آثار جدید در سایت این رقم افزایش یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سومین جشنواره ملی فیلم کوتاه و مستند طلوع پارس برگزار می شود

سومین جشنواره ملی فیلم کوتاه و مستند طلوع پارس برگزار می شود