مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 تیر 1399 ساعت 08:052020-06-28سياسي

برنامه جشن میلاد امام رضا در حرم رضوی با حضور سخنرانان و مداحان سرشناس


معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی با اشاره به فعالیت های حرم مطهر امام رضا(ع) در روز و شب ولادت آن حضرت، گفت: سخنرانی و مدیحه سرایی متعددی در ایام ولادت حضرت در حرم مطهر ثامن الحجج برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، حجت الاسلام حجت گنابادی نژاد معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی با اشاره به فعالیت های حرم مطهر امام رضا(ع) در روز و شب ولادت آن حضرت، گفت: سخنرانی و مدیحه سرایی متعددی در ایام ولادت حضرت در حرم مطهر ثامن الحجج برگزار می شود.

وی درباره برنامه شب میلاد امام رضا(ع) گفت: آیین جشن شب میلاد حضرت امام علی بن موسی الرضا(ع) همراه با تعویض پوش ضریح مطهر و پرچم گنبد منور برگزار خواهد شد که در این مراسم حجت الاسلام شهاب مرادی به سخنرانی پرداخته و در ادامه ابراهیم قانع، ابوالفضل مشکینی و سیدحمیدرضا برقعی به مدیحه سرایی و شعرخوانی خواهند پرداخت.

 معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی با تأکید بر اینکه مراسم روز میلاد در سه نوبت اجرا می شود، افزود: در صبح روز میلاد نیز برنامه تبریک خدام برگزار می شود.

به این شکل که خادمین در صبح روز میلاد حضرت رضا علیه السلام جهت عرض تبریک با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی از باب الجواد(ع) به سمت صحن آزادی مشرف می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه جشن میلاد امام رضا در حرم رضوی با حضور سخنرانان و مداحان سرشناس

برنامه جشن میلاد امام رضا در حرم رضوی با حضور سخنرانان و مداحان سرشناس