مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 تیر 1399 ساعت 08:102020-06-28دانش

امضای موافقت نامه راه اندازی اولین مرکز رشد دانشگاه پیام نور آذربایجان شرقی


موافقت نامه راه اندازی اولین مرکز رشد دانشگاه پیام نور آذربایجان شرقی با حضور روسای دانشگاه و پارک علم و فناوری استان به امضاء رسید.

- ایسنا/آذربایجان شرقی موافقت نامه راه اندازی اولین مرکز رشد دانشگاه پیام نور آذربایجان شرقی با حضور روسای دانشگاه و پارک علم و فناوری استان به امضاء رسید.

رییس دانشگاه پیام نور آذربایجان شرقی، در مراسم امضای این موافقتنامه ضمن تشریح ابعاد بسیار مثبت و سازنده آن در رشد و اعتلای دانشگاه پیام نور در سطح استان و کشور، گفت: پیام نور یک دانشگاه توانمند برای پرورش استعدادهای کشور هست، امیدوارم با راه اندازی این مرکز رشد در شهرستان بسیار مستعد و صنعتی شبستر، شاهد شکوفایی صنعت این منطقه و پیشرفت چشمگیر ایده های جوانان در حوزه ‍های مختلف علمی و پژوهشی باشیم.

بخشعلی معصومی با تبیین نقشه راه علمی دانشگاه پیام نور استان، گفت: می توانیم از تهدید ایجاد شده پس از شیوع ویروس کرونا فرصت های متعددی را جهت شناساندن و معرفی پتانسیل های اجرایی و علمی دانشگاه پیام نور بوجود آورده و دانشگاه را به جایگاه واقعی خود نزدیک تر کنیم.

به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور آذربایجان شرقی، وی ضمن قدردانی از پیگیری های پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی جهت تسهیل و تسریع راه اندازی مرکز رشد دانشگاه، خواستار هم افزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای موافقت نامه راه اندازی اولین مرکز رشد دانشگاه پیام نور آذربایجان شرقی

امضای موافقت نامه راه اندازی اولین مرکز رشد دانشگاه پیام نور آذربایجان شرقی