مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 تیر 1399 ساعت 08:102020-06-28دانش

ساخت خوابگاه متأهلین برای اقامت پزشکان دوره دستیاری در همدان


مسئول واحد مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان از ساخت یک خوابگاه متأهلین برای اقامت بی دغدغه پزشکان در همدان به منظور گذراندن دوره دستیاری خبر داد.

- حمید شاکری صفت در گفت وگو با ایسنا، مجمع خیرین سلامت همدان در اوایل سال 89 به تبع از مجمع خیرین سلامت کشور تأسیس شد، مطرح کرد: این مجمع ساختاری دارد که در رأس ساختار تشکیلاتی مجمع نماینده ولی فقیه در استان به عنوان رییس هیئت امنا قرار دارد.

وی ادامه داد: هیئت امنا جمع 200 نفره ای هستند که این افراد هیئت مدیره مجمع را برای مدت دو سال انتخاب می کنند و در حال حاضر دکتر محمدصادق صبا، متخصص اطفال و کودکان ریاست هیئت مدیره را به عهده دارند.

شاکری صفت افزود: هیئت مدیره کار سیاستگذاری و تعیین خط مشی مجمع را انجام می دهند و امکان انجام کار اجرایی را ندارند به همین علت در سطوح مختلف افرادی هستند که به صورت داوطلبانه این کارها را انجام می دهند.

وی با بیان اینکه مجمع خیرین سلامت، مجمع مردمی، غیرانتفاعی، سیاسی، حزبی، جناحی و عام المنفعه است، خاطرنشان کرد: اعضای مجمع عمومی به صورت افتخاری و داوطلبانه فعالیت می کنند و افرادی هستند که فقط به خاطر خدمت به مردم و کار خیر وارد این مجموعه شدند.

مسئول واحد مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان در رابطه با اهداف مجمع توضیح داد: مجمع خیرین سلامت طبق اساسنامه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت خوابگاه متأهلین برای اقامت پزشکان دوره دستیاری در همدان

ساخت خوابگاه متأهلین برای اقامت پزشکان دوره دستیاری در همدان