مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 تیر 1399 ساعت 08:152020-06-28اقتصادي

لزوم توجه صنایع مستقر در جزیره خارگ به مسئولیت های اجتماعی


بخشدار ویژه خارگ با تاکید بر اهمیت توجه صنایع مستقر در جزیره خارگ به مسئولیت های اجتماعی گفت: پایانه های نفتی جزیره خارگ سال 98 را بدون حادثه گذراند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ناصر ابراهیمی صبح یکشنبه در دیدار با رییس پایانه نفتی خارگ اظهار داشت: شرکت پایانه های نفتی ایران به عنوان آخرین حلقه زنجیره صادرات نفت ایران اسلامی در سال جهش تولید در حال نقش آفرینی می باشد.

وی افزود: جزیره خارگ به عنوان امن ترین آبراه دریانوردی بین المللی و همچنین دارای استانداردترین پایانه صادراتی در خاورمیانه است، سال 98 سالی بدون حادثه برای این پایانه عظیم و حیاتی در کشور بوده که نشان از دقت بالای نیروی کار بومی و متخصص ایران اسلامی است.

بخشدار ویژه خارگ تصریح کرد: این شرکت در حوزه مسئولیت های اجتماعی نیز خدماتی در حوزه زیر ساخت جزیره در اختیار اهالی شریف جزیره خارگ قرار داده که می توان به تأمین آب، مسائل آموزشی و … اشاره کرد.

رییس پایانه نفتی خارگ اظهار داشت: کارهای جهادی فراوانی به همت کارکنان در حوزه تأسیسات حیاتی کشور در پایانه نفتی خارگ صورت گرفته است، نو سازی، بهسازی و ایمن سازی تجهیزات به صورت مستمر در حال انجام است.

سید جواد موسوی افزود: مأموریت شرکت پایانه های نفتی ایران شرکت در زمینه ذخیره سازی، بارگیری، انتقال، صادرات و واردات نفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم توجه صنایع مستقر در جزیره خارگ به مسئولیت های اجتماعی

لزوم توجه صنایع مستقر در جزیره خارگ به مسئولیت های اجتماعی