مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 تیر 1399 ساعت 08:202020-06-28اقتصادي

واگذاری مخازن 10 سد استان اردبیل برای آبزی پروری


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل از واگذاری مخازن 10 سد استان از طریق مزایده عمومی بصورت یک ساله به اشخاص حقیقی و حقوقی برای آبزی پروری خبرداد.

- ایسنا/اردبیل مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل از واگذاری مخازن 10 سد استان از طریق مزایده عمومی بصورت یک ساله به اشخاص حقیقی و حقوقی برای آبزی پروری خبرداد.

عباس جنگی مرنی هشتم تیر ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سد کوهساره شهرستان اردبیل، سدهای پردستلو و لیکوان شهرستان کوثر، سدهای مزرعه جهان، قصابه، قره قیه و ینگجه شهرستان مشگین شهر و سدهای سقزچی، سربند و سوها در شهرستان نمین، 10 سدی هستند که آبزی پروری در آنها واگذار می شود.

به گفته وی برنامه واگذاری آبزی پروری در 10 سد مذکور از طریق درج در نشریات به اطلاع عموم رسیده و علاقه مندان می توانند در مزایده مذکور شرکت کنند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل بر اولویت تامین آب آشامیدنی و بهداشتی در شهرها تاکید کرد و افزود: در این زمینه هیچ محدودیتی در جهت تخصیص آب خام به شرکت آب و فاضلاب استان وجود ندارد.

جنگی مرنی اضافه کرد: این شرکت آمادگی دارد در صورت ارائه درخواست از طرف شرکت آب و فاضلاب برای حفر و کف شکنی چاه، لایروبی چشمه، چاه و قنات به منظور تامین آب آشامیدنی روستاها در اسرع وقت نسبت به صدور مجوز های لازم اقدام کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری مخازن 10 سد استان اردبیل برای آبزی پروری

واگذاری مخازن 10 سد استان اردبیل برای آبزی پروری