مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 تیر 1399 ساعت 08:552020-06-28حوادث

افزایش 173 درصدی کشفیات مواد مخدر در اردستان


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری اردستان گفت: کشفیات مواد مخدر با توجه به قرار داشتن اردستان در مسیر ترانزیتی کشور 173 درصد افزایش داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا فرحبخش ظهر یکشنبه در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان اردستان ضمن گرامیداشت دهه کرامت اظهار داشت: اقدام اخیر سربازان گمنام اداره اطلاعات با مشارکت انتظامی شهرستان اردستان در کشف و ضبط بیش از 700 کیلوگرم انواع مواد مخدر در سطح استان اصفهان بی نظیر بود.

وی افزود: شورای هماهنگی در استان اصفهان باید با توجه به اینکه شهرستان اردستان در مسیر ترانزیتی کشور قرار گرفته و سوداگران مرگ مرتباً از این مسیر مواد مخدر را ترانزیت می کنند کمک های ویژه ای را به این شهرستان در راستای دستگیری قاچاقچیان داشته باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری اردستان گفت: کشفیات مواد مخدر در شهرستان اردستان در حوزه جاده ای سال گذشته و همچنین سه ماهه اول سال 99 بسیار خوب بوده که بر این اساس باید توجه ویژه ای هم به کشفیات مواد مخدر داخل شهرستان داشته باشیم.

طرح ملی مبارزه با مواد مخدر در اردستان بومی سازی شده است وی ابراز داشت: طرح ملی مبارزه با مواد مخدر که به شکل بومی در شهرستان اردستان طراحی شده است برای کلیه دستگاه ها لازم الاجرا بوده و باید نسبت به تشکیل کمیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 173 درصدی کشفیات مواد مخدر در اردستان

افزایش 173 درصدی کشفیات مواد مخدر در اردستان