مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 تیر 1399 ساعت 09:052020-06-28حوادث

56 باند فعال مواد مخدر در سطح استان سمنان شناسایی و دستگیر شدند


فرمانده انتظامی استان سمنان بابیان اینکه طی سال گذشته 56 باند فعال مواد مخدر در سطح استان شناسایی و دستگیر شدند، گفت: شش باند مسلحانه بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار عبدالله حسنی ظهر یکشنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان به میزبانی استانداری سمنان با اشاره به اینکه طی سال گذشته 56 باند فعال مواد مخدر در سطح استان شناسایی و دستگیر شدند اظهار داشت: از این تعداد شش باند آن ها مسلحانه بوده است که در این راستا چهار نفر از اشرار به هلاکت رسیدند.

وی با اشاره به کشف تعداد سه قبضه سلاح کلاشینکف، 11 تیغه خشاب و 239 تیر جنگی در این عملیات بیان کرد: طی یک سال گذشته نیروی انتظامی استان سمنان کشفیات قابل توجهی در بیش از 12 نوع مواد مخدر و افیونی داشته اند.

کشف 4 هزار کیلوگرم مواد مخدر در سال جاری فرمانده انتظامی استان سمنان بابیان اینکه در این مدت 12 هزار و 363 کیلو و 670 گرم مواد مخدر درزمینهٔ های مختلف کشف و ضبط شده است، اضافه کرد: این آمار نسبت به مدت مشابه سال 97 از 39 درصد رشد برخوردار بود.

حسنی با تأکید بر اینکه سه هزار و 784 نفر طی سال 98 در ارتباط با مواد مخدر در استان سمنان دستگیر شدند، خاطرنشان کرد: 141 دستگاه حامل مواد مخدر نیز در این مدت کشف شد که از این تعداد 116 خودرو و 25 دستگاه موتورسیکلت بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

56 باند فعال مواد مخدر در سطح استان سمنان شناسایی و دستگیر شدند

56 باند فعال مواد مخدر در سطح استان سمنان شناسایی و دستگیر شدند