مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 تیر 1399 ساعت 09:452020-06-28سياسي

مازندران رتبه برتر ضریب پوشش بیمه اجتماعی کشاورزان را دارد


معاون وزیر تعاون و مدریرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور گفت: مازندران از ضریب پوشش بیمه اجتماعی رتبه برتر را در کشور به خود اختصاص داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی شیرکانی بعدازظهر یکشنبه در جلسه شورای هماهنگی تعاون، کار ورفاه اجتماعی مازندران با تاکید براینکه باید مسائل درون شورا توسط اعضا برطرف شود، افزود: هماهنگی در اطلاع رسانی و پوشش دادن مسائل امری مهم و ضروری به نظر می رسد.

وی باعنوان اینکه بودجه دستگاه های شورای هماهنگی تعاون 60 درصد کل بودجه و بودجه تأمین اجتماعی یک سوم بودجه دولت است، افزود: شورای هماهنگی از قدرت چانه زنی و لجستیکی بالایی برخوردار است و می تواند مدافع منافع سازمانی و وزارتخانه باشد.

وی ادامه داد: شورای هماهنگی می تواند منشأ اثرهای خوبی در کشور باشد و خوشبختانه مازندران در ضریب پوشش بیمه شدگان در کشور اول و برتر است و هرچه قدر در توسعه بیمه روستایی و عشایر تلاش کنیم، به مردم خلق کردیم.

شیرکانی شمار اعضای صندوق را بیش از یک میلیون و 800 هزار نفر اعلام کرد و افزود: بیشتر این افراد جزو سرپرستان خانوار هستند.

شیرکانی عنوان کرد: یکی از شاخص های توسعه میزان پوشش بیمه است و برای توسعه استان باید افراد را به سمت بیمه شدن هدایت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مازندران رتبه برتر ضریب پوشش بیمه اجتماعی کشاورزان را دارد

مازندران رتبه برتر ضریب پوشش بیمه اجتماعی کشاورزان را دارد