مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 تیر 1399 ساعت 10:052020-06-28اقتصادي

کاهش 92درصدی پروازهای فرودگاه امام/بهبود شرایط پروازهای خارجی تا یک ماه آینده


مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) گفت: حدود 92 درصد کاهش پروازهای بین المللی به دلیل شیوع کرونا در فرودگاه امام داشتیم و تعداد مسافر هم همین حدود کاهش یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، محمد مهدی کربلایی امروز در مراسم تبادل تفاهم نامه همکاری بین وزارت راه و شهرسازی و دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد، درباره منطقه آزاد شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) اظهار داشت: ظرفیت قانونی منطقه آزاد شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) و منطقه ویژه اقتصادی، سال ها قبل ایجاد شده است و در سال 97 نیز افتتاح شد، اما به دلیل اینکه این منطقه آزاد در حوزه کاری وزارت راه و شهرسازی قرار گرفت و یک مقدار جدا از دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد بود، بخشی از فعالیت آن در فرایندها دچار مشکل بود.

  وی افزود: طی هماهنگی با وزیر راه و شهرسازی و دبیر شورای عالی مناطق آزاد، امروز تفاهم نامه ای تنظیم و تبادل شد تا این فرایند را تسهیل کند.

  کربلایی گفت: طی این فرایندها قرار شد که منطقه آزاد شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) به عنوان هشتمین منطقه آزاد کشور مطرح باشد و بخشی از واردات کالاهای مورد نیاز کشور از این طریق وارد شود، با توجه به اینکه گمرک منطقه آزاد را از قبل راه اندازی کرده ایم، در واقع شروع و محرکی برای تبدیل شدن منطقه آزاد شهر فرودگاهی امام(ره) به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 92درصدی پروازهای فرودگاه امام/بهبود شرایط پروازهای خارجی تا یک ماه آینده

کاهش 92درصدی پروازهای فرودگاه امام/بهبود شرایط پروازهای خارجی تا یک ماه آینده