مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 تیر 1399 ساعت 10:052020-06-28فرهنگي

برگزاری نمایشگاه «سماع خط» در بیمارستان آیت الله یثربی کاشان


معاون فرهنگی هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان از برگزاری نمایشگاه «سماع خط» در بیمارستان آیت الله یثربی کاشان خبر داد.

- کاشان - معاون فرهنگی هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان از برگزاری نمایشگاه سماع خط در بیمارستان آیت الله یثربی کاشان خبر داد.

محمد نظافتی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری بیست و یکمین نمایشگاه فرهنگی هنری محب در بیمارستان آیت الله یثربی کاشان اظهار داشت: این نمایشگاه با عنوان سماع خط حاوی آثار طراحی و نقاشی سعید بوجار آرانی برپا شده است.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه با رویکرد تجلیل از مدافعان عرصه سلامت برپا شده است، ابراز داشت: دوستداران علاقه مند به هنر و فرهنگ می توانند از تاریخ پنجم تیرماه تا یک ماه هر روز از ساعت هشت صبح تا 22 از این نمایشگاه دیدن کنند.

معاون فرهنگی هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان تصریح کرد: در این نمایشگاه 30 اثر هنری با تکنیک طراحی، سیاه قلم، رنگ و روغن در معرض دید علاقمندان و بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

ارتقای انجمن سینمای جوان کاشان به انجمن ویژه سینمایی کشوری وی همچنین با اشاره به موفقیت هنرمندان و فیلمسازان کاشانی در انجمن سینمای جوان کاشان خاطرنشان کرد: این انجمن که یکی از دفاتر فعال کشوری را در کاشان دارد به انجمن ویژه سینمایی کشوری ارتقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نمایشگاه «سماع خط» در بیمارستان آیت الله یثربی کاشان

برگزاری نمایشگاه «سماع خط» در بیمارستان آیت الله یثربی کاشان