مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 تیر 1399 ساعت 10:302020-06-28اجتماعي

قبرستان قاجاری را با سرای سالمندان تعویض می کنند!


اگر قبرستان و سنگ قبرهای قدیمی اش را که دست کم از دوره پهلوی اول به جای مانده اند نادیده بگیریم، درست در میانه های قبرستان قدیمی تبریز که به واسطه قرارگیری اش در محله «عمو زین الدین» به همین نام معروف شده، - اگر قبرستان و سنگ قبرهای قدیمی اش را که دست کم از دوره پهلوی اول به جای مانده اند نادیده بگیریم، درست در میانه های قبرستان قدیمی تبریز که به واسطه قرارگیری اش در محله عمو زین الدین به همین نام معروف شده، غسالخانه تاریخیِ قاجارها قرار گرفته که حالا در معرض تخریب است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در خیابان آذربایجان تبریز، قبرستان حکم آباد یا عمو زین الدین این روزها با یک بنرِ اطلاعیه از اداره اوقاف و امور خیریه تبریز همراه شده؛ بنری که در ورودی قبرستان اطلاع می دهد قرار است قبرستان برای تبدیل به سرای سالمندان تخریب شود.

به اطلاع اهالی محترم منطقه و مومنین می رساند، اداره کل اوقاف و امور خیریه استان با همکاری شهرداری تبریز و خیرین با عنایت به تقاضای اهالی محترم برای ساماندهی گورستان متروکه عمو زین الدین برای احداث مجموعه بزرگ خیریه سرای سالمندان و کودکان بی سرپرست اقدام می کند.

لذا برای خدمت گزاری و حفظ شان اموات مومنین و رعایت موازین شرعی و قانونی آن دسته از عزیزانی که مایل به انتقال قبور بستگان خود هستند تا آخر تیر با هماهنگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قبرستان قاجاری را با سرای سالمندان تعویض می کنند!

قبرستان قاجاری را با سرای سالمندان تعویض می کنند!