مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 تیر 1399 ساعت 10:452020-06-28حوادث

تعداد نجات یافتگان دریای مازندران از 200 نفر گذشت/ پایان تلخ زندگی 5 نفر


رییس هیات نجات غریق و غواصی مازندران گفت: از یکم خرداد ماه امسال تاکنون که 39 روز از آن می گذرد تعداد 208 نفر از خطر غرق شدگی در دریای خزر نجات یافتند.

- نقی کریمیان امروز درباره وضعیت دریای مازندران و همچنین طرح های سامان دهی دریا در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: امروز دریای مازندران  مواج و طوفانی است و شنا توصیه نمی شود.

وی افزود: از یکم خرداد ماه امسال تاکنون که 39 روز از آن می گذرد تعداد حدود 1000 ناجی غریق در 375 نقطه حادثه خیز نوار ساحلی استان مازندران از ساعت 8 تا 20 مستقر هستند.

  رییس هیات نجات غریق و غواصی مازندران با بیان اینکه طی این مدت تعداد 208 نفر از خطر غرق شدگی در دریای خزر نجات یافتند، اضافه کرد: از این تعداد 174 نفر مرد و 34 نفر خانم هستند.

کریمیان با تاکید بر ضروت توجه به توصیه های و هشدارهای ناجیان غریق توسط مردم و مسافران ، خاطرنشان کرد: دلیل غرق شدگی نیز بی توجهی به این موارد است که لازم است بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

  وی با اعلام اینکه تاکنون پنج تن جان خود را در دریای مازندران از دست دادند، گفت: پرهیز از شنا در مناطق دنج و سنگ چین، خودداری از شنا هنگام شب و پرهیز از شنا در دریای مواج جز توصیه های ناجیان غریق است که باید به آن توجه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد نجات یافتگان دریای مازندران از 200 نفر گذشت/ پایان تلخ زندگی 5 نفر

تعداد نجات یافتگان دریای مازندران از 200 نفر گذشت/ پایان تلخ زندگی 5 نفر