مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 تیر 1399 ساعت 11:552020-06-28حوادث

قاچاقچی مکالمات تلفنی در پایتخت دستگیر شد / خسارت 2 میلیارد تومانی به وزارت ارتباطات


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ داوود معظمی گودرزی در تشریح این خبر اظهار کرد: نماینده حقوقی شرکت مخابرات به پلیس فتا مراجعه و اظهار داشت، - رییس پلیس فتا پایتخت از دستگیری یک قاچاقچی مکالمات تلفنی خبر داد و گفت: این متهم 20 میلیارد ریال خسارت به شرکت ارتباطات زیر ساخت تحمیل کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ داوود معظمی گودرزی در تشریح این خبر اظهار کرد: نماینده حقوقی شرکت مخابرات به پلیس فتا مراجعه و اظهار داشت، افراد ناشناسی به وسیله خطوطی اقدام به سو استفاده از پهنای باند بین الملل و برقراری غیر قانونی ارتباط تلفنی خارج به داخل کرده اند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه شاکی اظهار داشت علاوه بر خسارت های امنیتی حدود 20 میلیارد ریال به شرکت ارتباطات زیر ساخت نیز خسارت وارد کرده است، افزود: تیمی از افسران این پلیس با بررسی مستندات و شواهد و حساسیت موضوع پرونده را در دستور کار قرار دادند و پس از چند روز کار اطلاعاتی و تحقیقات گسترده و روش های فنی و پلیسی موفق به شناسایی خطوط و شناسایی متهم به نام (م، ف) شدند.

وی گفت: متهم با استفاده از روش های مختلف مثل تغییر کابل کشی های مخابراتی سعی در پنهان کردن این عمل مجرمانه داشت که در نهایت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاچاقچی مکالمات تلفنی در پایتخت دستگیر شد / خسارت 2 میلیارد تومانی به وزارت ارتباطات

قاچاقچی مکالمات تلفنی در پایتخت دستگیر شد / خسارت 2 میلیارد تومانی به وزارت ارتباطات