مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 تیر 1399 ساعت 12:302020-06-28فرهنگي

تولید فیلم «ارث و میراث» به ایستگاه پایانی رسید


فیلم سینمایی «ارث و میراث» که این روزها در داراب فارس به ایستگاه پایانی خود رسید.

- شیراز- فیلم سینمایی ارث و میراث که این روزها در داراب فارس به ایستگاه پایانی خود رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل از، گفت: در همین گوشه و کنار شهرستان ها هم می توان استعدادها را جلو دوربین برد و آنها را کشف و شکوفا کرد.

وی افزود: با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس توانستیم این کار سخت را در گرمای طاقت فرسای داراب به اتمام برسانیم، امید است که از این طرح ها حمایت شود و هر شهرستان با گویش و لهجه خود یک فیلم بومی ساخته شود.

ارث و میراث فیلمی 90 دقیقه ایست که بعد از مراحل تدوین، ابتدا در شهر داراب با حضور مردم و مسئولین نمایش می یابد، سپس برای پخش در شبکه های سیما آماده می شود.

در این فیلم افزون بر امید ذاکری که تهیه کننده، نویسنده و کارگردان است، دیگر عوامل را مشاور کارگردان و برنامه ریز: دانیال علیزاده، دستیار اول کارگردان: محمدرضا محبی، مدیر تصویربرداری: میلاد خدر، مدیر صدابرداری: میلاد فتوحی زاده، منشی صحنه: طاهره شریفی، طراح گریم: فرشاد تندنویس، تدارکات: محمدصادق خدیویان، صحنه لباس: مرجان رزمجویی و سینه مبیل: ابراهیم پیرایش تشکیل می دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن شکوهی، یوسف صیادی، سعیده عرب، خلیل بردبار و خلیل دشت بازیگران فیلم ارث و میراث هست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید فیلم «ارث و میراث» به ایستگاه پایانی رسید

تولید فیلم «ارث و میراث» به ایستگاه پایانی رسید