مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 تیر 1399 ساعت 13:152020-06-28اقتصادي

بهسازی ونوسازی روستاها سالانه4هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد


معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت عمران و بهسازی روستایی سالانه 4 هزار میلیارد تومان هزینه دارد که فقط 30 درصد آن تامین می شود.

- محمدرضا شاملو در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: 39 هزار روستای کشور معادل 98 درصد روستاهای واجد شرایط، طرح هادی دارند و بیش از 20 میلیون نفر افراد روستاهای بالای 20 خانوار تحت پوشش این طرح ها قرار گرفته اند.

وی بیان کرد: همه ساخت و سازها و فعالیت های محدوده روستا در چهار چوب مصوبات طرح هادی است و حدود 20 هزار طرح هادی روستاها به مرحله اجرا در آمده است.

شاملو افزود: با توجه به محدودیت های مالی کار اجرایی طرح هادی در 47 درصد از روستاها هنوز آغاز نشده که بخشی از آن در سال جاری عملیاتی خواهد شد.

وی بیان کرد: همچنین 50 درصد روستاهای کشور بهسازی شده که در آن نوسازی شبکه معابر، ساماندهی دفع آب های سطحی، ساماندهی محلات، ساخت بوستانی روستایی، انجام شده است.

شاملو گفت: روستا هم دارای حیات است و باید ضمن رسیدگی به همه امور آن بتوانیم در هر چند سال نسبت به مرمت و تعمیر خرابی ها اقدام کنیم تا چهره روستا مخدوش نشود.

وی اضافه کرد: با توجه به ساخت و سازهای جدیدی که در روستاها اتفاق می افتد و گاهی نیازهایی جدید در معابر ایجاد می شود ما هم به روز و فعال باشیم و به نیازها پاسخ دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهسازی ونوسازی روستاها سالانه4هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

بهسازی ونوسازی روستاها سالانه4هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد