مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 تیر 1399 ساعت 13:452020-06-28اجتماعي

نگهداری از 29 دختر بی سرپرست و بد سرپرست در شیرخوارگاه و خانه های کودک


29 دختر بی سرپرست و بد سرپرست در شیرخوارگاه و خانه های کودک و نوجوان استان نگهداری می شوند.

- محمد محمدی قیداری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در حال حاضر دو خانه کودک و نوجوان دختران که در دو رده سنی 6 تا 12 سال و 13 تا 18 سال فعالیت می کند، در زنجان فعال است.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: در مجموع 29 دختر بی سرپرست و بد سرپرست در شیرخوارگاه و خانه های کودک و نوجوان استان نگهداری می شوند.

وی اضافه کرد: همچنین 121 دختر بی سرپرست و بدسرپرست نیز در خانواده زیستی و جایگزین تحت پوشش بهزیستی از خدمات مددکاری، روانشناختی و امداد ماهیانه برخوردار هستند.

محمدی قیداری با اشاره به اینکه حضور دختران در جامعه و پذیرش نقش های اجتماعی آنها نسبت به گذشته بیشتر شده است، اضافه کرد: از همین رو این قشر نیاز به آموزش هایی چون مباحث حقوقی و اجتماعی دارند.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان اضافه کرد: به منظور کاهش تهدید و آسیب های اجتماعی دختران در شرایط جامعه در حال گذار باید سه اصل اساسی اخلاق، نظم، دانش و آگاهی به صورت هدفمند برای این قشر مورد نظر باشد.

وی شناسایی و پذیرش دختران در معرض آسیب های اجتماعی، ارائه مداخلات تخصصی فردی و خانوادگی به دختران در معرض آسیب و حمایت های اجتماعی از آن ها را از جمله اهداف تاسیس خانه سلامت عنوان کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگهداری از 29 دختر بی سرپرست و بد سرپرست در شیرخوارگاه و خانه های کودک

نگهداری از 29 دختر بی سرپرست و بد سرپرست در شیرخوارگاه و خانه های کودک