مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 تیر 1399 ساعت 14:302020-06-28سياسي

فرماندار ساوه بر احصای عارضه های نقاط شهری و روستایی تاکید کرد


فرماندار ساوه بر احصای عارضه های نقاط شهری و روستایی تاکید کرد و افزود: عارضه یابی دقیق منجر به تصمیم گیری صحیح در کمیته برنامه ریزی با تاکید بر اولویت بندی پروژه ها و اتخاذ راهبرد مناسب می شود.

- ایسنا/مرکزی فرماندار ساوه بر احصای عارضه های نقاط شهری و روستایی تاکید کرد و افزود: عارضه یابی دقیق منجر به تصمیم گیری صحیح در کمیته برنامه ریزی با تاکید بر اولویت بندی پروژه ها و اتخاذ راهبرد مناسب می شود.

علی میرزایی امروز یکشنبه هشتم تیرماه در جریان بررسی مشکلات مردم شهرهای غرق آباد و روستاهای چمران و سامان از توابع بخش نوبران ساوه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: رفع مشکلات راه روستایی، اصلاح شبکه آبرسانی، حل اختلافات بین منابع طبیعی و کشاورزان در خصوص واگذاری اراضی، اجرای طرح های آبخیزداری و چرای دام، از جمله خواسته های مردم این دو روستاست.

وی بر استمرار جلسات دهگردشی برای حل مشکلات روستاییان تاکید کرد و افزود: دهگردشی ها با هدف آشنایی با ظرفیت های روستایی و دیدار چهره به چهره با مردم و بررسی مسائل و مشکلات آنان در محل روستاها صورت می گیرد که باید خروجی آن حل مشکلات مردم باشد و مردم به یقین برسند که این بازدیدهای میدانی نتیجه بخش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار ساوه بر احصای عارضه های نقاط شهری و روستایی تاکید کرد

فرماندار ساوه بر احصای عارضه های نقاط شهری و روستایی تاکید کرد