مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 تیر 1399 ساعت 15:002020-06-28سياسي

نخستین خانه زکات استان مرکزی در روستای چمران ساوه افتتاح شد


همزمان با دهه کرامت نخستین خانه زکات استان مرکزی در زادگاه پدری شهید چمران واقع در روستای چمران از توابع بخش نوبران ساوه افتتاح شد.

- ایسنا/مرکزی همزمان با دهه کرامت نخستین خانه زکات استان مرکزی در زادگاه پدری شهید چمران واقع در روستای چمران از توابع بخش نوبران ساوه افتتاح شد.

رییس کمیته امداد غرق آباد امروز یکشنبه هشتم تیرماه در این آیین که با حضور نماینده مجلس، فرماندار ساوه و جمعی از مسئولان محلی برگزار شد، گفت: نخستین خانه زکات استان مرکزی با هدف جمع آوری زکات و توزیع آن بین نیازمندان ساکن روستا با مشارکت شورای زکات و با محوریت دهیاران، امامان جماعت، دهیاران و زکات پردازان فعالیت خود را آغاز کرد.

داود بلاغتی به استقلال کمیته امداد غرق آباد اشاره کرد و افزود: بخش نوبران شامل شهرهای نوبران و غرق آباد دارای 80 روستاست که 68 روستای آن تحت پوشش خدمات کمیته امداد هستند و در 30 روستا شورای زکات تشکیل شده است.

وی با اشاره به تعهد 900 میلیون تومانی کمیته امداد غرق آباد برای جمع آوری زکات در سال گذشته، گفت: خوشبختانه با اقدامات صورت گرفته و مشارکت مردم این بخش در امر زکات تمامی تعهد سال گذشته محقق شده و برای سال جاری نیز تعهدی به میزان دو میلیارد تومان هدفگذاری شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین خانه زکات استان مرکزی در روستای چمران ساوه افتتاح شد

نخستین خانه زکات استان مرکزی در روستای چمران ساوه افتتاح شد