مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 تیر 1399 ساعت 16:402020-06-28ورزشي

لستر 0 - 1 چلسی؛ صعود دشوار تیم آماده لمپارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، چلسی که در هفته های اخیر و بعد از از سرگیری دوباره مسابقات روند خوبی را طی کرده، امشب نیز در مرحله یک چهارم جام حذفی با تک گل راس بارکلی برابر لسترسیتی به برتری دست یافت تا راهی جمع چهار تیم برتر شود.

- چلسی در دیداری دشوار در جام حذفی با یک گل لسترسیتی را مغلوب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، چلسی که در هفته های اخیر و بعد از از سرگیری دوباره مسابقات روند خوبی را طی کرده، امشب نیز در مرحله یک چهارم جام حذفی با تک گل راس بارکلی برابر لسترسیتی به برتری دست یافت تا راهی جمع چهار تیم برتر شود.

در دقایق ابتدایی اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و اولین فرصت در دقیقه 19 برای لستر ایجاد شد، اما ضربه تیلمانس روی پاس گیلمور از گوشه محوطه به زیبایی توسط کابایرو مهار شد.

در اواسط نیمه اول و روی ارسال چیلول از یک موقعیت ایستگاهی، ایوانز می توانست دروازه چلسی را باز کند، اما ضربه سر او با فاصله کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه 31 و روی پاس عرضی میسون مونت، کریستن پولیسیچ در محوطه تا آستانه باز کردن دروازه لستر پیش رفت، اما ضربه محکم او با واکنش فوق العاده کسپر اشمایکل همراه شد.

در لحطات پایانی نیمه اول جیمی واردی با گذر از سد رودریگر صاحب موقعیت شد، اما ضربه زمینی او از کنار دروازه به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لستر 0 - 1 چلسی؛ صعود دشوار تیم آماده لمپارد

لستر 0 - 1 چلسی؛ صعود دشوار تیم آماده لمپارد