مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 تیر 1399 ساعت 17:352020-06-28ورزشي

حرکت پرسپولیس به سمت قهرمانی با پیکان/ یک تعویضی پیام آور شادی شد


تیم فوتبال پرسپولیس با پیروزی قاطع برابر پیکان یک گام دیگر به کسب عنوان قهرمانی نوزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر نزدیک شد و پیکان را هم بیشتر از قبل به سمت سقوط هدایت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و پیکان تهران ساعت 21 امشب در هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر در ورزشگاه شهدای شهرقدس آغاز شد که این بازی با برد سه بر یک شاگردان یحیی گل محمدی به اتمام رسید.

علی علیپور (22)، مهدی عبدی (76 و 84) برای پرسپولیس و شهریار مقانلو (86-پ نالتی) برای پیکان گلزنی کردند.

دو تیم در حالی پس از چهارماه تعطیلی رقابت های لیگ برتر به دلیل بیماری کرونا بازی رسمی برگزار کردند که شیوع بیماری کرونا باعث عدم حضور تماشاگران در این بازی شده بود.

خودروسازان که برای باز کردن دروازه علیرضا بیرانوند بازی را تهاجمی آغاز کردند خیلی زود اسیر پاس های کوتاه و بلند سرخپوشان شدند تا بدترین خط دفاعی لیگ برتر چاره ای جز دفاع در مقابل صدرنشین فعلی این مسابقات نداشته باشند.

تاکتیک های یحیی گل محمدی که نشان می داد دنبال حملات پردامنه با تعداد بازیکن بالاست بالاخره در دقیقه 22 با سانتر دقیق سیامک نعمتی و ضربه سر علی علیپور نتیجه داد تا گل اول این بازی وارد دروازه وحید شیخ ویسی در پیکان شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرکت پرسپولیس به سمت قهرمانی با پیکان/ یک تعویضی پیام آور شادی شد

حرکت پرسپولیس به سمت قهرمانی با پیکان/ یک تعویضی پیام آور شادی شد