مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 تیر 1399 ساعت 17:352020-06-28ورزشي

غیبت کاپیتان ها برای الهامی گران تمام شد


قطار بازی های لیگ برتر فوتبال ایران بعد از چندین ماه وقفه، امشب ساعت 20:15 با بازی دو تیم تراکتور تبریز و نساجی مازندران در ورزشگاه خالی از تماشاگر یادگار امام تبریز در حالی دوباره به راه افتاد که دو تیم با شرایط متفاوتی نسبت به هم پای به این مسابقه گذاشته بودند.

- محمدعرفان معصومی(6+90) شاگردان الهامی در یک غافلگیری محض در همان دقایق ابتدایی بازی اولین گل را دریافت کردند و نساجی زودتر از آنچه فکرش را می کرد، از رقیب خود پیش افتاد.

علی رغم اینکه تراکتور بعد از دریافت گل اول توپ و میدان را در اختیار داشت و سرتاپا حمله بود، اما موفق به بازکردن دروازه نساجی نشد و البته نباید از درخشش علیرضا حقیقی دروازه بان نساجی ها چشم پوشی کرد که امروز یکی از روزهای پر فروغ خود را سپری می کرد.

یکی از حاشیه های جالب این بازی پخش صدای ضبط شده تماشاگران تراکتور در ورزشگاه یادگار امام بود که به نوعی با هدف جبران جای خالی پرشور ها در ورزشگاه انجام می شد.

نکته مهم دیگری که بخاطر شرایط کرونایی حاکم بر بازی ها لازم الاجرا بود، استراحت 3 دقیقه ای در دقایق 30 و 60 بازی بود که بازیکنان در کنار زمین گلویی تازه کردند و دوباره به بازی ادامه دادند.

یک کار ابتکاری جالبی هم که از طرف باشگاه تراکتور صورت گرفته بود، نصب پرچم های بزرگ سرخ رنگ تراکتور در مناطق مختلف ور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غیبت کاپیتان ها برای الهامی گران تمام شد

غیبت کاپیتان ها برای الهامی گران تمام شد