مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 تیر 1399 ساعت 19:052020-06-28سياسي

پاسخ به چرایی برگزاری جشنواره فیلم مقاومت در روزهای کرونایی


دبیر جشنواره بین المللی فیلم مقاومت با توضیح دلایل برگزاری این رویداد در روزگار کرونایی بیان کرد: ما مصداق آن آیه ای هستیم که می گوید  چه بسا تعداد نیروی کم بر نیروی بسیار فائق می شود و در جشنواره فیلم مقاومت می توانیم در زمینه کار ارزشی که نیت خیر و قربه الی الله ما است، - دبیر جشنواره بین المللی فیلم مقاومت با توضیح دلایل برگزاری این رویداد در روزگار کرونایی بیان کرد: ما مصداق آن آیه ای هستیم که می گوید "چه بسا تعداد نیروی کم بر نیروی بسیار فائق می شود" و در جشنواره فیلم مقاومت می توانیم در زمینه کار ارزشی که نیت خیر و قربه الی الله ما است، تاثیرگذاری بیشتری از رقمی که هزینه می شود داشته باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حدود دوماه قبل بود که سید مهدی عظیمی میرآبادی برای برگزاری شانزدهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم مقاومت حکم دبیری گرفت.

او که در حال حاضر مدیرعامل انحمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس نیز است، پیش تر مسئولیت های مختلفی در حوزه سینما و در سازمان های مختلف داشته که از مهم ترین آن ها به معاونت امور فعالیت های سازمان سینمایی در دوره ریاست جواد شمقدری می توان اشاره کرد.

این مدیر فرهنگی همچنین تهیه کنندگی فیلم هایی همچون سیب و سلما ، شغل شریف و عینک ر ابرعهده داشته و حالا در سالی که بخاطر شیوع ویروس کرونا انجام ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ به چرایی برگزاری جشنواره فیلم مقاومت در روزهای کرونایی

پاسخ به چرایی برگزاری جشنواره فیلم مقاومت در روزهای کرونایی