مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 تیر 1399 ساعت 20:252020-06-28ورزشي

شهر اقبالیه در بخش درمانی کمبود زیادی دارد


نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: جمعیت 60 هزار نفری شهر اقبالیه با کمبود بخش درمانی مواجه است و باید آن را تامین کنیم.

- فاطمه محمد بیگی دیگر نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی هم گفت: گروه های جهادی نقش مهمی در فعالیت های این منطقه دارند و امیدواریم با بهره گیری از این ظرفیت بتوان بخشی از مشکلات را حل کرد.

وی اضافه کرد: شهر اقبالیه امروز از شاخص های توسعه فاصله دارد و کمبود امکانات پزشکی و درمانی، مشکلات زیادی برای مردم وجود دارد.

محمد بیگی تصریح کرد: نبود بودجه فرهنگی و کمبود فضای آموزشی برای 15 هزار دانش آموز باید بررسی شود و با استقرار ادارات مهم برای احداث کمربندی شمالی هم اقدام شود.

وی گفت: شهر اقبالیه نیازمند حوزه علمیه است و با تعیین سرپرست شهرداری می توان به وضعیت شهری سامان داد.

در ادامه عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: در اقبالیه 8 سالن ورزشی داریم که در کاشت چمن مشکلاتی هست که در صورت همکاری شهرداری این مورد هم حل خواهد شد.

وی بیان کرد: در اقبالیه ورزشکاران کبدی شاخصی داریم و در لیگ سه تیم فوتبال هست و با فعالیت 12 باشگاه پرورش اندام استقبال خوبی از این رشته ها شده است.

وی بیان کرد: سرانه ورزشی سالن های سرپوشیده مناسب است انا در فضای باز کمبودهایی داریم که با کمک بخش خصوصی باید برطرف شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهر اقبالیه در بخش درمانی کمبود زیادی دارد

شهر اقبالیه در بخش درمانی کمبود زیادی دارد