مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 تیر 1399 ساعت 20:352020-06-28ورزشي

راه اندازی کلینیک شبانه روزی و زمین چمن در اقبالیه مصوب شد


استاندار قزوین برای راه اندازی کلینیک شبانه روزی و زمین چمن فوتبال، ساماندهی اصناف، استقرار پلیس راهور و تأمین وسایل ورزشی در شهر اقبالیه دستور لازم را صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جلسه شورای اداری با حضور مدیران استانی یکشنبه شب در شهر اقبالیه تشکیل شد تا با حضور مسئولان تصمیمات مقتضی برای برخی مشکلات این شهر گرفته شود.

از یک ماه قبل با ابتکار استاندار و نمایندگان قرار شده جلسات شورای اداری با حضور مدیران ادارات و معاونان استانداری و نمایندگان مجلس در شهرها و بخش های مختلف استان تشکیل شده و در محل برای حل برخی از مشکلات تصمیم گیری شود.

این جلسات که با حضور مسئولان محلی و گاهی جمع اندکی از مردم محلی برگزار می شود می توان گفت کاربردی شده و چون مشکلات در محل مطرح شده و همان جا راهکار داده شده و اقدام عملی تصویب می شود امیدواری بیشتری برای گره گشایی از مشکلات در مردم ایجاد شده است.

هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین در جلسه شورای اداری شهر اقبالیه اظهار اشت: مردمی بودن امام جمعه محترم که بی حاشیه دنبال مشکلات مردم هستند موجب شده آرامش خوبی در شهر حاکم باشد و مدیران انگیزه بیشتری برای خدمت رسانی داشته باشند.

وی گفت: نمایندگان هم با انگیزه هستند و با نشاط کار می کنند و با تعامل نمایندگان سه قوه امیدواریم بتوانیم از ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی کلینیک شبانه روزی و زمین چمن در اقبالیه مصوب شد

راه اندازی کلینیک شبانه روزی و زمین چمن در اقبالیه مصوب شد