مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 تیر 1399 ساعت 02:502020-06-28دانش

16 تیر؛ آغاز ثبت نام ترم تابستانی دانشگاه پیام نور


معاون آموزشی دانشگاه پیام نور از برگزاری ترم تابستانی این دانشگاه به صورت الکترونیکی خبر داد و گفت: ثبت نام دانشجویی ترم تابستانی از 16 لغایت 23 تیرماه انجام خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجی پلاس ، روابط عمومی دانشگاه پیام نور اعلام کرد که این دانشگاه به عنوان بزرگترین دانشگاه غیر حضوری کشور توانست در زمینه آموزش مجازی و الکترونیکی به نسبت سایر دانشگاه ها شرایط بهتری برای آموزش مجازی بیش از 400 هزار دانشجو را فراهم کند و به نوعی برای سایر دانشگاه ها الگو شد.

این دانشگاه همچنین برای اولین بار در کشور تصمیم گرفت که آزمون های پایان ترم دانشجویان را به دلیل شیوع کرونا به صورت الکترونیکی برگزار کند.

دراین راستا محمدرضا زمانی رییس دانشگاه پیام نور با عنوان اینکه این اولین بار است که آزمون های پایان نیمسال این دانشگاه از حالت متمرکز و سراسری خارج می شود، اظهار داشت: امتحانات پایان نیمسال جاری به صورت غیرمتمرکز و غیرحضوری با محوریت مراکز دانشگاه پیام نور در سراسر کشور و اساتید دروس برگزار می شود امتحانات دانشگاه که به صورت غیر حضوری از 18 خرداد شروع شده فردا سه شنبه دهم تیر پایان می یابد.

مرتضی محسنی معاون آموزشی دانشگاه پیام نور با بیان اینکه در صورتی که بسیاری از دانشگاه ها در زمینه آزمون های پایان ترم با مشکلات متعددی مواجه شدند و ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

16 تیر؛ آغاز ثبت نام ترم تابستانی دانشگاه پیام نور

16 تیر؛ آغاز ثبت نام ترم تابستانی دانشگاه پیام نور