مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 تیر 1399 ساعت 03:352020-06-29اجتماعي

بازدید سرزده حناچی از سالن عروجیان بهشت زهرا(س)


شهردار تهران با حضور در بهشت زهرا از سالن عروجیان بهشت زهرا بازدید کرد و از کارکنان تقدیر و تشکر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس پیروز حناچی شهردار تهران به همراه کاظمی مدیرکل دفتر حوزه شهردار، مجتبی یزدانی معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران و سعید خال مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) با حضور در مجتمع عروجیان سازمان بهشت زهرا(س) به صورت سرزده از سالن های تطهیر، محل اقامه نماز، سالن های انتظار و واحد های خدمات رسان به مراجعین داغدار بازدید کرد.

شهردار تهران در جمع پرسنل سازمان بهشت زهرا(س) که در بحران کرونا خدمات رسانی می کنند گفت: با تلاش و کوشش شبانه روزی شما خواسته شهروندان داغدار و همه دلسوزان در بهترین شرایط ممکن محقق شد.

وی افزود: تطهیر متوفیان کرونایی که دغدغه همه ما بود با ایثار و از خودگذشتگی شما پرسنل خدوم بهشت زهرا(س) محقق شد و شما آبرو و افتخار شهرداری تهران شدید.

پیروز حناچی شهردار تهران خطاب به پرسنل سالن های تطهیر کرونا گفت: همواره در همه جلسات ستاد کرونا ذکر خیر زحمات و تلاش های شما بوده و هست و آرزو میکنیم از این روزهای سخت هر چه سریعتر عبور کنیم .

پیروز حناچی در ابتدا با حضور در حرم حضرت امام خمینی(ره) با آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق کرد و سپس با حضور در گلزار شهدای بهشت ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید سرزده حناچی از سالن عروجیان بهشت زهرا(س)

بازدید سرزده حناچی از سالن عروجیان بهشت زهرا(س)