مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 تیر 1399 ساعت 04:102020-06-29اقتصادي

ارائه مشاوره های تخصصی به شرکت های دانش بنیان استان قم


مدیر سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان جهاد دانشگاهی واحد استان قم از همکاری مرکز نوآوری و شتابدهی جهاد دانشگاهی قم وهمکاری با نهادهای دیگر، - ایسنا/قم مدیر سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان جهاد دانشگاهی واحد استان قم از همکاری مرکز نوآوری و شتابدهی جهاد دانشگاهی قم وهمکاری با نهادهای دیگر، برای ارائه مشاوره های تخصصی به شرکت های دانش بنیان استان قم خبر داد.

یاسر شریفی در گفت وگو با ایسنا، گفت: مشاوره شرکت های دانش بنیان در چندین بخش مدیریت تأمین مالی، توسعه کسب و کار، بازاریابی و فروش و تجاری سازی و مشاوره های بیمه ای در قالب برنامه مشخص دو روزه توسط مشاورین مجرب و خبره در مرکز نوآوری و شتابدهی جهاد دانشگاهی استان قم انجام گرفت.

مدیر ستفا در قم عنوان کرد: در شرایط اقتصادی کنونی می بایست راه رسیدن به موفقیت در کار را به خوبی آموزش و نهادینه کرد چرا که فرصتی برای تجربه و آزمایش وجود ندارد.

وی افزود: دریافت خدمات مشاوره ای، باعث روشن و قابل پیش بینی بودن مسیر پیش رو است و زمانی که فرد کارآفرین در مسیر و چالش های پیش رو قرار میگیرد، می تواند بهترین تصمیم را بگیرد.

شریفی تصریح کرد: با هماهنگی های انجام شده این مشاوره ها نیز به صورت ادامه دار خواهد بود و در آینده نیز انجام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه مشاوره های تخصصی به شرکت های دانش بنیان استان قم

ارائه مشاوره های تخصصی به شرکت های دانش بنیان استان قم