مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 تیر 1399 ساعت 04:152020-06-29دانش

کرونا و کمبود منابع مالی طرح پذیرش سرباز ماهر را تعلیق کرد


رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی دربار آخرین وضعیت پذیرش سرباز ماهر در این دانشگاه توضیحاتی داد و گفت: هنوز این طرح خیلی به جایی نرسیده است.

- محمد حسین امید در گفتگو با خبرنگار مهر درباره آخرین وضعیت پذیرش سرباز ماهر در دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: به دلیل محدودیت منابعی که برای طرف های قرارداد پیش آمد، هنوز این طرح خیلی به جایی نرسیده است.

وی ادامه داد: دانشگاه جامع علمی کاربردی برای پذیرش ظرفیت سربازان کل کشور اعلام آمادگی کرد، رشته هایی را اعلام کرد که سربازان می توانستند بعد از سربازی آن را تجمیع کرده و مدرک دریافت کنند.

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی افزود: کار مهیا شده و برنامه ریزی های لازم صورت گرفته است ولی همان طور که عنوان کردم، مقداری به دلیل شیوع بیماری کرونا و شرایط این بیماری باعث شد که خیلی موفق نباشیم و مقداری هم مربوط به منابع مالی بود ولی اصل ماجرا در جریان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، طرح سرباز ماهر براساس تفاهم نامه سه جانبه ای که بین دانشگاه جامع علمی کاربردی، دانشگاه فنی و حرفه ای و ستاد کل نیروهای مسلح منعقد شده بود.

به موجب این طرح قرار بود از ظرفیت عظیم ملی سربازان استفاده شود چرا که هر ساله 300 تا 400 هزار سرباز وارد فرایند نظام وظیفه می شوند و با اجرای این طرح همزمان با انجام خدمت مقدس سربازی یک مهارت نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا و کمبود منابع مالی طرح پذیرش سرباز ماهر را تعلیق کرد

کرونا و کمبود منابع مالی طرح پذیرش سرباز ماهر را تعلیق کرد