مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 تیر 1399 ساعت 04:352020-06-29اقتصادي

مدیریت صحیح در بانک ها موجب رشد اقتصادی می شود


مدیریت صحیح در بانک ها رشد و استقلال اقتصادی، گردش چرخ صنعت و کشاورزی، اشتغال زایی و گسترش رفاه در جامعه را به دنبال دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نشست شورای هماهنگی بانک ها صبح دوشنبه با حضور رییس کل دادگستری، مسئولان قضایی و مدیران استان برگزار شد.

حجت الاسلام نورالله قدرتی در این نشست اظهار کرد: مدیریت صحیح مجموعه بانک ها نتایجی چون رشد و استقلال اقتصادی، گردش چرخ صنعت و کشاورزی، اشتغال زایی و گسترش رفاه در جامعه را به دنبال دارد علاوه بر این رشد اقتصادی و سرمایه اجتماعی رابطه مثبت و معنا داری با شاخص و ارزش های معنوی، اخلاقی، سلامت روان و کاهش جرایم و آسیب های اجتماعی دارد.

مقام ارشد قضایی استان بیان کرد: بانک ها با مشکلات مختلفی روبرو هستند لذا لازم است در استان کارگروهی متشکل از بانک، دادگستری، اداره ثبت و استانداری دایر شود تا حل مشکلات حقوقی، قضایی و … بانک ها با جدیت و سرعت بیشتر پیگیری شود.

حجت الاسلام قدرتی خاطر نشان کرد: علیرغم وجود زیرساخت های الکترونیک، متأسفانه شعب دادگاه ها ارباب رجوع را به بانک ها ارجاع می دهند در حالی که شرایط کنونی جامعه و شیوع بیماری کرونا ضروری است که امور ارباب رجوع در اسرع وقت و به صورت غیر حضوری انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت صحیح در بانک ها موجب رشد اقتصادی می شود

مدیریت صحیح در بانک ها موجب رشد اقتصادی می شود