مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 تیر 1399 ساعت 04:552020-06-29پزشكي

بازگشت شرکت های منحله «آوای سلامت» با نام جدید!


در روزهای اخیر انتشار نامه ای از هیأت امنای ارزی خطاب به سازمان غذا و‍ دارو و معرفی شرکتی جدید به جای شرکت منحله آوای فناوری اطلاعات سلامت، - خبرگزاری فارس - گروه سلامت: موضوع رانت، انحصار و تعارض منافع از چالش های جدی نظام سلامت به شمار می رود.

با روی کار آمدن دکتر نمکی به عنوان وزیر بهداشت در اسفند سال 1397، مبارزه با فساد از طریق ایجاد شفافیت و تغییرات ساختاری در وزارتخانه در دستور کار وزیر قرار گرفت.

در بین سازمان ها و نهادهای تابعه وزارت بهداشت، بیش از همه سازمان غذا و دارو و هیأت امنای صرفه جویی ارزی به دلیل کثرت رخداد تخلف و فساد، در نقطه ثقل اصلاحات ساختاری قرار گرفتند.

هیأت امنای صرفه جویی ارزی که در دوره وزیر بهداشت سابق با تاسیس بیش از 10 شرکت در زمینه های مختلف (عمرانی، هنری، فناوری اطلاعات، حمل ونقل و.

) و بهره مندی از معافیت های مالیاتی، حقوق گمرکی و عوارض، به رقیبی جدی در مقابل بخش خصوصی تبدیل شده بود، مورد انتقاد دکتر نمکی قرار گرفت و وی در اردیبهشت سال 1398 از تعطیلی شرکت های آوای سلامت خبر داد و در مورد وضعیت شرکت های آوای سلامت اظهار کرد: هنوز سر آن صحبت اولیه خود هستم و همانطور که گفتم شرکت های آوای سلامت را تعطیل می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت شرکت های منحله «آوای سلامت» با نام جدید!

بازگشت شرکت های منحله «آوای سلامت» با نام جدید!