مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 تیر 1399 ساعت 05:052020-06-29سياسي

ابرقدرتی که توان برقراری امنیت کشور خودش را ندارد


مشاور فرمانده کل سپاه انقلاب اسلامی گفت: امروز ابرقدرتی که توان برقراری امنیت در کشور خودش را ندارد نمی تواند برای دنیا تصمیم گیری و امنیت ایجاد کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، سردار پاسدار محمد اسماعیل کوثری مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شب گذشته در همایش گرامیداشت حقوق بشر آمریکایی که در مسجد امام حسن مجتبی(ع) این شهرستان برگزار شد، اظهارکرد: در عصر آمریکایی ها با تجاوزی که به سرزمین مادری سرخ پوست ها در آمریکا کردند در واقع باعث اشغال خودشان شدند.

وی افزود: آمریکا دنیا را بین خودشان تقسیم کرده اند و به هیچ کسی جرأت و اجازه ندادند که کاری بدون اجازه آن ها در دنیا صورت بگیرد.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: حقوق بشری که یک طرفه باشد و فقط  بدنبال منافع خودش باشد و بقیه را انسان های درجه دوم و سوم بدانند حقوق بشر نیست.

سردار کوثری یادآور شد : در زمان جنگ جهانی دوم آمدند و دو بمب اتم در هیروشیما و ناکازاکی ژاپن زدند و هیچ کسی نتوانست به آن ها اعتراض کند حتی خود ژاپنی ها هم جرأت نکردند چیزی بگویند و این کشور را با همه پیشرفت هایش کاملاً در مشت خودشان گرفتند و حتی اجازه ندادند که یک ارتش مستقلی داشته باشند و هنوز هم همین گونه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابرقدرتی که توان برقراری امنیت کشور خودش را ندارد

ابرقدرتی که توان برقراری امنیت کشور خودش را ندارد