مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 تیر 1399 ساعت 05:152020-06-29سياسي

تشکیل شعبه حل اختلاف ویژه میراث فرهنگی در شیراز


رییس کل دادگستری استان فارس پیشنهاد داد که برای رسیدگی به دعاوی مطرح در موضوع میراث فرهنگی، شعبه ای ویژه با همکاری و تعامل دو دستگاه، تشکیل شود.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی فارس، حجت الاسلام سیدکاظم موسوی طی نشست مشترک با مدیرکل میراث فرهنگی فارس که به مناسبت هفته قوه قضاییه انجام شد، ضمن گرامیداشت شهید بهشتی و شهدای قوه قضاییه، این هفته را یادآور نام و یاد آن شهیدان مظلوم و تذکری برای حرکت در مسیر عدالت دانست.

موسوی با اشاره به لزوم همکاری و تعامل هر چه بیشتر بین دو نهاد، پیشنهاد تشکیل شعبه حل اختلاف در موضوعات و دعاوی میراث فرهنگی، حریم و عرصه های تاریخی، پایگاه های جهانی میراث فرهنگی، مباحث گردشگری و صنایع دستی را مطرح و بر ضرورت رسیدگی دقیق به پرونده ها تأکید کرد.

رییس کل دادگستری فارس گفت: حفظ، مرمت، احیا، ثبت و معرفی این آثار که میراث ارزشمند پیشینیان و موجب هویت و افتخار آیندگان است با همت مسئولان و مشارکت مردم، میسر می شود.

موسوی با تاکید بر اینکه باید به میراث فرهنگی و جاذبه های گردشگری فارس توجه ویژه داشت، بر حفظ، احیاء و مرمت آثار و معرفی مفاخر و نام آوران این دیار تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل شعبه حل اختلاف ویژه میراث فرهنگی در شیراز

تشکیل شعبه حل اختلاف ویژه میراث فرهنگی در شیراز