مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 تیر 1399 ساعت 05:152020-06-29سياسي

ضرورت بزرگداشت دهه کرامت برای مقابله با هجمه های اعتقادی دشمن


مداح اهل بیت (ع) با اشاره به اینکه یکی از راه های مقابله با هجمه های اعتقادی دشمن، بزرگداشت دهه کرامت است، گفت: برگزاری جلسات وعظ و مدیحه سرایی نقش مهمی را در تحقق این هدف ایفا می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از کمیته ارتباطات و فضای مجازی دهه کرامت، امیر عباسی مداح اهل بیت (ع) با اشاره به اهمیت بزرگداشت این ایام گفت: حقیقتاً یکی از مهمترین پشتوانه های فرهنگی و دینی کشور مجالس اهل بیت (ع) است که آموزه های مختلف دینی ذیل برگزاری این مجالس و منابر به مردم منتقل می شود.

این مداح اهل بیت (ع) با بیان اینکه متأسفانه مردم کشور کمتر اهل مطالعه هستند، تصریح کرد: سخنان مطرح شده بر منبر در مجالس اهل بیت (ع) در جبران این خلأ بسیار اثرگذار است و دهه کرامت برای انتقال مفاهیم دینی در این زمینه بسیار تأثیرگذار است.

عباسی ادامه داد: کشور و مردم ایران در حوزه های بسیاری مدیون این خواهر و برادر از فرزندان امام موسی کاظم (ع) هستند که گرامیداشت میلاد این دو بزرگوار و فاصله میانی آن که با نام دهه کرامت نام گذاری شده است، فرصت مناسبی برای تزریق انرژی ویژه و خوب به کشور است.

این مداح اهل بیت (ع) با اشاره به اینکه به واسطه برنامه های دهه کرامت و توسل به این خواهر و برادر می توان بلای کرونا را از کشور دور کرد، گفت: همچون گذشته هجمه های بسیاری ازسوی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت بزرگداشت دهه کرامت برای مقابله با هجمه های اعتقادی دشمن

ضرورت بزرگداشت دهه کرامت برای مقابله با هجمه های اعتقادی دشمن