مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 تیر 1399 ساعت 05:452020-06-29اجتماعي

مهمترین تغییر هدایت تحصیلی امسال


معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گزارشی از فعالیت های فرهنگی و پرورشی انجام شده در دوران کرونا ارائه کرد و به پرسش های خبرنگاران در حوزه هدایت تحصیلی، - معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گزارشی از فعالیت های فرهنگی و پرورشی انجام شده در دوران کرونا ارائه کرد و به پرسش های خبرنگاران در حوزه هدایت تحصیلی، اوقات فراغت و.

پاسخ داد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا کاظمی در نشست خبری خود با اصحاب رسانه گزارشی از فعالیت های این معاونت در چهارماه گذشته که مدارس به علت کرونا تعطیل بود ارائه کرد و گفت: آموزش و پرورش این اتفاق را تبدیل به یک فرصت کرده و تغییر اساسی در رویکردها صورت گرفت.

وی افزود: با جهاد آموزشی معلمان در ابتدای کار و راه اندازی شبکه شاد در ادامه راه زمینه ساز تحولات خوبی شد که البته چالش های حوزه آموزش در فضای مجازی در دست بررسی است و تلاشها برای کاهش اشکالات ادامه دارد.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه یک روحیه جهادی برای کنترل بحران کرونا در کشور از اسفندماه شکل گرفت گفت: ما نیز چهار استراتژی را مدنظر قرار دادیم که کمک به آگاه سازی دانش آموزان از این جمله بود.

بیش از 200 اقدام انجام دادیم؛ بسیج تشکل های دانش آموزی برای تولید ماسک انجام و در اوایل یک میلیون ماسک در کانونها و در مراک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمترین تغییر هدایت تحصیلی امسال

مهمترین تغییر هدایت تحصیلی امسال