مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 تیر 1399 ساعت 05:502020-06-29اجتماعي

تاکسیرانان قزوین همیار آتش نشان می شوند


سرپرست معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: تاکسیرانان این شهر با دریافت آموزش های اولیه آتش نشانی همیار آتش نشان می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شیما زرآبادی پور پیش از ظهر دوشنبه در نخستین همایش تاکسیران همیار آتش نشان که با حضور جمعی از مسئولان و تاکسیرانان، برگزار شد، اظهار کرد: طرح تاکسیران همیار آتش نشان با مشارکت سازمان های تاکسیرانی و آتش نشانی اجرا شده و در قالب آن، تاکسیرانان آموزش هایی را برای اطفای حریق در مواقع اضطراری دریافت می کنند.

وی افزود: در این صورت چنانچه حادثه ناگهانی محدود در سطح شهر اتفاق بیفتد، تاکسیرانان با توجه به حضور در نقاط مختلف شهر در صورت مشاهده آن با آمادگی و آموزش قبلی نسبت به اطفای حریق در همان دقایق اولیه اقدام کنند.

زرآبادی پور ادامه داد: در این صورت ضمن جلوگیری از گسترش ابعاد حادثه، از حجم و تعداد عملیات های آتش نشانان نیز کاسته می شود و آنان می توانند انرژی، توان و وقت خود را برای عملیات های بزرگ تری اختصاص دهند.

سرپرست معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری قزوین مشکلات تاکسیرانان را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: می توان تسهیلاتی را برای ترغیب و تشویق تاکسیرانان در اختیار آن دسته از تاکسیرانانی که در این حوزه ورود می کنند قرار داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکسیرانان قزوین همیار آتش نشان می شوند

تاکسیرانان قزوین همیار آتش نشان می شوند