مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 تیر 1399 ساعت 06:052020-06-29سياسي

مرزبانی با همکاری دستگاه قضایی در مبارزه با قاچاق موفق بوده است


مرزبانی با همکاری دستگاه قضایی کشور توانسته در مبارزه با قاچاق موفق عمل کند و این رویکرد تعاملی در کاهش محسوس جرایم نقش مؤثری داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به مناسبت روز قوه قضاییه، سردار احمدعلی گودرزی فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی با علی القاصی مهر دادستان تهران دیدار و گفت و گو کرد.

فرمانده مرزبانی ناجا در این دیدار ضمن تبریک روز قوه قضاییه، شهید آیت الله بهشتی را یکی از علمای برجسته دینی کشور نام برد و گفت: تا به امروز سرمایه های اجتماعی بزرگی برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی هزینه شده و مجموعه قوه قضاییه در کشور توانسته به خوبی در مسیر آرمان های انقلاب گام بردارد.

سردار گودرزی بر تعامل مرزبانی با دستگاه های قضایی در استان های مرزی تأکید و اظهار داشت: مرزبانی با همکاری دستگاه قضایی کشور توانسته در مبارزه با قاچاق موفق عمل کند و این رویکرد تعاملی در کاهش محسوس جرایم نقش مؤثری داشته است.

وی در ادامه با اشاره به تحقق شعار سال با عنوان جهش تولید عنوان کرد: محقق شدن شعار سال در کشور، مستلزم حمایت های همه جانبه از تولیدات داخلی و همچنین مبارزه با قاچاق کالا در مرزهای کشور است که برای تحقق این هدف، باید مرزبانی تجهیز و تقویت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرزبانی با همکاری دستگاه قضایی در مبارزه با قاچاق موفق بوده است

مرزبانی با همکاری دستگاه قضایی در مبارزه با قاچاق موفق بوده است