مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 تیر 1399 ساعت 06:152020-06-29حوادث

جریمه 4.5 میلیارد ریالی برای قاچاق موتورآلات کشاورزی


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان آذربایجان شرقی از محکومیت چهار میلیارد و پانصد میلیون ریالی قاچاقچی موتور آلات کشاورزی خبر داد.

- مدیرکل تعزیرات حکومتی استان آذربایجان شرقی از محکومیت چهار میلیارد و پانصد میلیون ریالی قاچاقچی موتور آلات کشاورزی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سازمان تعزیرات حکومتی، سیداحد یوزباشی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان آذربایجان شرقی در این رابطه اظهار کرد: پلیس آگاهی شهرستان مراغه در حین گشت زنی و کنترل خودروهای عبوری جاده مراغه به هشترود به یک دستگاه کامیون مشکوک و پس از توقف و بازرسی، انواع قطعات موتورآلات کشاورزی خارجی به ظن قاچاق کشف و پرونده برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی شهرستان مراغه ارسال شد.

وی افزود: متهم پس از احضار به شعبه و تفهیم اتهام، در دفاعیات خود از قاچاق بودن کالاهای مکشوفه ابراز بی اطلاعی و اعلام کرد که کالاها را برای توزیع بین فروشگاه های لوازم یدکی به این استان انتقال داده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان آذربایجان شرقی گفت: شعبه رسیدگی کننده با توجه به اعلام صریح و قبولی مالکیت کالاها از سوی متهم و عدم ارائه مدارک محکمه پسند، اتهام وارده را محرز اعلام و متهم طبق قانون تعزیرات حکومتی به ضبط کالاهای مکشوفه و پرداخت چهار میلیارد و پانصد میلبون ریال جزای نقدی معادل یک برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریمه 4.5 میلیارد ریالی برای قاچاق موتورآلات کشاورزی

جریمه 4.5 میلیارد ریالی برای قاچاق موتورآلات کشاورزی