مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 تیر 1399 ساعت 06:152020-06-29سياسي

نمایندگان مجلس دهم وکیل الدوله بودند


عضو شورای مرکزی حزب اراده ملت ایران گفت: مشکل اصلی مجلس دهم نداشتن استقلال رأی و شفافیت آرای نمایندگان بود و همین امر باعث شد که اکثریت نمایندگان مجلس دهم وکیل الدوله بوده و این موضوع برای پایه های دموکراسی ما بسیار خطرناک است.

- اسفندیار دهقان ناصرآبادی در گفتگو با خبرنگار فارس در شیراز در خصوص عملکرد مجلس دهم بیان کرد: نمایندگان مجلس دهم با عملکرد ضعیف خودشان باعث شدند مجلس از رأس امور بودن تنزل کرده و سال ها باید بگذرد تا دوباره باور کنیم که مجلس در رأس امور است.

وی افزود: به اعتقاد بنده مشکل اصلی مجلس دهم نداشتن استقلال رأی و شفافیت آرای نمایندگان بود و همین امر باعث شد که اکثریت نمایندگان مجلس دهم عملاً وکیل الدوله بوده و این موضوع برای پایه های دموکراسی ما بسیار خطرناک است.

عضو شورای مرکزی حزب اراده ملت ایران در مورد عملکرد اصلاح طلبان در مجلس دهم تصریح کرد: نمایندگان مجلس دهم در عمل روال و منش مجلس دهم را با عهدشکنی و پشت کردن به اعتماد موکلین خود شروع کرده که نتیجه چنین عملکردی چیزی جزء شکل گیری یک هیئت دولت بی انگیزه و ضعیف بود که نتیجه آن متوجه کل کشور شد.

این فعال سیاسی گفت: به اعتقاد اکثریت اصلاح طلبان اگر نمایندگان مجلس در انجام وظیفه نظارتی خود دقت عمل به خرج می داده و در رأی اعتماد به وزرای دولت تابع لابی گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایندگان مجلس دهم وکیل الدوله بودند

نمایندگان مجلس دهم وکیل الدوله بودند