مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 تیر 1399 ساعت 06:202020-06-29سياسي

برگزاری کلاس های اوقات فراغت جهاددانشگاهی به صورت حضوری و مجازی


معاون آموزشی جهادانشگاهی خراسان جنوبی از برگزاری کلاس های اوقات فراغت جهاددانشگاهی به صورت حضوری و مجازی و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی خبر داد.

- ایسنا/خراسان جنوبی معاون آموزشی جهادانشگاهی خراسان جنوبی از برگزاری کلاس های اوقات فراغت جهاددانشگاهی به صورت حضوری و مجازی و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی خبر داد.

مجتبی ابراهیمی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: کلاس های آموزشی اوقات قراغت جهاددانشگاهی به صورت الکترونیک و در فضای مجازی و هم به صورت حضوری در تابستان سال جاری برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه کلاس های حضوری نیز با جمعیت کم و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد، افزود: محیط کلاس ها نیز هر روزه ضدعفونی و برای رعایت پروتکل های بهداشتی، کلاس ها در قالب جمعیت 5 تا 6 نفره برگزار می شود.

معاون آموزشی جهادانشگاهی خراسان جنوبی بیان کرد: دوره های آموزشی مجازی نیز در قالب سامانه امجد که متعلق به جهاددانشگاهی است و با کیفیت بسیار بالای صوتی و تصویری برگزار می شود.

ابراهیمی با بیان اینکه این کلاس ها در موضوعات مختلف از جمله دوره های اشتغال محور، فنی مهندسی ،علوم انسانی و بازار برگزار می شود، خاطرنشان کرد: علاقمندان می توانند تا 20 تیرماه به سامانه http://jdrouyesh.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری کلاس های اوقات فراغت جهاددانشگاهی به صورت حضوری و مجازی

برگزاری کلاس های اوقات فراغت جهاددانشگاهی به صورت حضوری و مجازی