مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 تیر 1399 ساعت 07:202020-06-29اجتماعي

20 روستای شوش نیازمند آبرسانی هستند


بیش از 20 روستای شهرستان شوش از جمله جابرکعب، طالب آباد، امامزاده خلیل، ابوسلیله، شویع عتیج، سعبیه شمالی و جنوبی، حسن گرگ، دوله یارالله، رسن، - بیت راشد، مجید عبدالله، بیت عبدالله، زهراو مهدی، کعب نبی، شیخ مفت و مرادآباد با تانکر آبرسانی می شوند و برخی از آنها در فصول گرم سال تنش آبی دارند.

20 روستای شهرستان شوش در این روزهای گرم تابستانی برای تامین آب هر روز باید مسیر روستاهای خود تا شهرهای شوش و شاوور را طی کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، داستان تامین آب آشامیدنی ظاهرا به این سادگی ها قابل حل نیست؛ شاید باورش سخت باشد در جایی میان سه رود شاوور، دز و کرخه زندگی کنی و بیشترین آب های کشور از کنارت عبور کنند ولی از تشنگی رنج ببری.

20 روستای شهرستان شوش مشکل کم آبی دارند و به گفته اهالی هر سال این روستاها در فصل تابستان با مشکل کم آبی مواجه می شوند ولی تاکنون برای رفع این مشکلات اقدام لازم صورت نگرفته و روستاییان مجبورند برای تامین آب آشامیدنی به شهرهای شاوور و شوش مراجعه کنند.

اهالی روستاهای بخش مرکزی و شاوور شوش می گویند باید برای تامین آب با دبه و قابلمه مسیر روستاها تا شهرها را طی کنند؛ آنها خواستار رسیدگی مسوولان به این مشکل هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 روستای شوش نیازمند آبرسانی هستند

20 روستای شوش نیازمند آبرسانی هستند