مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 تیر 1399 ساعت 07:502020-06-29سياسي

توسعه و تجهیز اماکن متبرکه یکی از تاکیدات قرآن کریم است


نماینده ولی فقیه در استان کردستان توسعه و تجهیز اماکن متبرکه را یکی از تاکیدات قرآن کریم و جزء آموزه های دین مبین اسلام عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید محمد حسینی شاهرودی ظهر امروز دوشنبه در جریان بازدید از اقدامات و فعالیت های عمرانی در بقعه متبرکه امامزاده هاجره خاتون در سنندج، اظهار کرد: توسعه و تجهیز اماکن متبرکه از جمله سفارشات مؤکد و جز آموزه های دینی ماست و به همین دلیل این مهم باید همواره در اولویت باشد.

وی ضمن تبریک ایام دهه کرامت در خصوص این دهه و ضرورت اکرام و تکریم امامزادگان، گفت: خاندان نبوت و اهل بیت نورهای الهی است و وجودشان چه در زمان حیات و چه بعد از وفات هرکجا که بوده اند مایه خیر و برکت بوده است.

آیت الله حسینی شاهرودی ادامه داد: وجود مقبره امامزاده هاجره خاتون (س) که به خواهر امام رضا (ع) معروف است باعث افتخار مردم شهر سنندج می باشد ومردم اهل سنت و شیعه استان اعتقادات فراوانی به این بقعه متبرکه دارند و احترام خاصی برای مقام مبارک این حضرت قائل هستند همچنین حضورشان در این بقعه جهت زیارت و نذر برای این امامزاده و همچنین برآورده شدن حاجاتشان از قدیم ایام معروف و مشهود بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه و تجهیز اماکن متبرکه یکی از تاکیدات قرآن کریم است

توسعه و تجهیز اماکن متبرکه یکی از تاکیدات قرآن کریم است