مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 تیر 1399 ساعت 08:052020-06-29حوادث

12 درصد تصادفات خراسان شمالی در محور بجنورد به جنگل گلستان رخ می دهد


12 درصد تصادفات استان در محور بجنورد به جنگل گلستان، 20 درصد بجنورد تا فاروج و 17 درصد هم در محور اسفراین و راه های فرعی رخ می دهد.

- ایسنا/خراسان شمالی رییس پلیس راه خراسان شمالی گفت: 12 درصد تصادفات استان در محور بجنورد به جنگل گلستان، 20 درصد بجنورد تا فاروج و 17 درصد هم در محور اسفراین و راه های فرعی رخ می دهد.

سرهنگ علیرضا حسین زاده در گفت وگو با ایسنا با تاکید بر رعایت موارد ایمنی از سوی رانندگان اظهارکرد: عدم توجه به جلو، انحراف به چپ، تخطی از سرعت مجاز و رعایت حق تقدم از مهمترین عوامل بروز تصادفات درون شهری و برون شهری در این استان محسوب می شود.

وی افرود: باید مسئولان به منظور احداث هرچه سریعتر محور بجنورد به جنگل گلستان اقدام کنند تا کمتر شاهد تصادفات و مرگ و میر در این محور باشیم ضمن اینکه در برخی از تصادفات در کروکی ها نبود محورمناسب و یا متولی امر نیز مقصر شناخته شده است.

حسین زاده با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون جانباختگان حوادث رانندگی هم در حوزه درون شهری وهم در حوزه برون شهری در سطح استان 20 درصد کاهش داشته است، گفت: در طول این مدت تصادفات فوتی 14 درصد نسبت به مدت مشابه در سال گذشته کاهش داشته است.

وی با اشاره به اینکه جانباختگان تصادفات درون شهری نیز در طول این مدت 42 درصد کاهش داشته است، افزود: با بررسی به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12 درصد تصادفات خراسان شمالی در محور بجنورد به جنگل گلستان رخ می دهد

12 درصد تصادفات خراسان شمالی در محور بجنورد به جنگل گلستان رخ می دهد