مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 تیر 1399 ساعت 08:052020-06-29سياسي

عاقبت بی سرانجام بزرگترین پروژه لاستیک سازی باشت/ پروژه ای که فقط مانور داشت


بزرگترین کارخانه لاستیک سبز جنوب کشور اززمان کلنگ زنی تاکنون به کما رفته و آنچه که امروزه شنیده می شود خبر از منتفی احداث این کارخانه آن هم بعد از گذشت بیش از 3 سال به گوش می رسد.

- خبرگزاری فارس گچساران_ سمیرا نصاری، در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به جهش تولید نامگذاری شده است می توان دریافت که بیشترین دغدغه رهبری در زمینه خودکفایی، استفاده از تولیدات داخلی و رونق است.

چند سالی است که مقام معظم رهبری در نامگذاری سال ها بر روی مسائل اقتصادی تاکید ویژه ای دارند، چنانکه سال گذشته را به عنوان سال رونق تولید نامگذاری کردند و در همین چارچوب شعار امسال را نیز جهش تولید عنوان کردند.

رهبری برقوی شدن اقتصادی ایران تاکید ویژه ای دارند و تحقق شعار جهش تولید می تواند در این زمینه بسیار کمک کند.

تقریبا از سال 1387 به بعد رهبر انقلاب اسلامی در نامگذاری سال ها بر مسائل اقتصادی و لزوم پیشرفت اقتصادی و تکنولوژیک کشور تاکید داشتند.

 یکی از پروژه های مهم نه تنها در 2 شهرستان گچساران و باشت بلکه در جنوب کشور که از اهمیت زیادی برخوردار بوده است احداث کارخانه  لاستیک سازی در شهرک صنعتی خان احمد باشت است که متاسفانه چندسالی از کلنگ این کارخانه می گذرد اما آنچه که مشاهده می شود تنها کلنگ بر زمین زده شد و دیگر اقدامی صورت نگرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عاقبت بی سرانجام بزرگترین پروژه لاستیک سازی باشت/ پروژه ای که فقط مانور داشت

عاقبت بی سرانجام بزرگترین پروژه لاستیک سازی باشت/ پروژه ای که فقط مانور داشت