مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 تیر 1399 ساعت 08:152020-06-29اجتماعي

اجرای طرح اوقات فراغت در تمامی مراکز فرهنگی هنری خراسان رضوی


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی از آغاز ثبت نام دوره های تابستانی و اجرای طرح اوقات فراغت کانون در تمامی مراکز فرهنگی هنری استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان خراسان رضوی، ابراهیم زره ساز با بیان اینکه ثبت نام کلاس ها و برنامه های تابستانی به دو صورت حضوری و مجازی آغاز شده، اظهار کرد: طبق شیوه نامه ارسالی از سوی معاونت محترم فرهنگی کانون کشور و همچنین با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی از سوی ستاد کرونا، از تاریخ پنجم تیرماه 1399 کار ثبت نام کودکان ونوجوانان در مراکز کانون پرورش فکری استان آغاز شده است و این فرآیند تا 15 تیرماه نیز ادامه خواهد داشت.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی گفت: کودکان و نوجوانان می توانند با انتخاب کارگاه های مختلف و متنوعی از قبیل شعر و قصه، نوشتن خلاق، اریگامی، خوشنویسی، داستان نویسی، عروسک سازی ضمن مراجعه به سایتkpf.

ir نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

وی هم چنین در بخش دیگری از سخنان خود گفت: پس از بازگشایی مراکز، متقاضیان عضویت درکانون علاوه بر خدمات مرتبط با امانت کتاب و استفاده از سالن مطالعه می توانند از هشت فعالیت کتاب محور رایگان مانند معرفی و بحث و نقد کتاب، روخوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح اوقات فراغت در تمامی مراکز فرهنگی هنری خراسان رضوی

اجرای طرح اوقات فراغت در تمامی مراکز فرهنگی هنری خراسان رضوی