مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 تیر 1399 ساعت 08:202020-06-29بين الملل

پای نخست وزیر فنلاند هم به جنجال کتاب بولتون باز شد


حاشیه های کتاب جنجالی جان بولتون ادامه دارد؛ او در کتابش مدعی شد که ترامپ یک بار از رییس دفتر کارکنان کاخ سفید پرسیده بود آیا فنلاند هنوز بخشی از روسیه است یا خیر.

- حاشیه های کتاب جنجالی جان بولتون ادامه دارد؛ او در کتابش مدعی شد که ترامپ یک بار از رییس دفتر کارکنان کاخ سفید پرسیده بود آیا فنلاند هنوز بخشی از روسیه است یا خیر.

حال یکی از کاربران توییتر در پیامی نوشت که نخست وزیر فنلاند به شوخی گفته که آمریکا تحت نفوذ روسیه است! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، سانا مارین، نخست وزیر فنلاند پس از آن خود را گرفتار در رسوایی یک رسانه اجتماعی یافت که یکی از کاربران توییتر یک ادعای جعلی را از قول وی مطرح کرد.

این کاربر با نام لین پیس نوشت که در پی انتشار کتاب جان بولتون، مشاور امنیت ملی سابق آمریکا و مطرح شدن این ادعا که ترامپ فنلاند را هنوز بخشی از روسیه می داند، (که از 1917 دیگر این گونه نیست) نخست وزیر فنلاند به شوخی گفته که آمریکا تحت نفوذ و تاثیر روسیه است.

براساس همان توییتی که اکنون بی اعتبار شده است، نخست وزیر فنلاند گفته بود: اگر بخواهیم منصف باشیم، چنین مساله ای برای آمریکا هم صدق می کند.

این توییت 130 هزار بار مورد پسند واقع شد و بیش از 36 هزار بار هم به اشتراک گذاشته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پای نخست وزیر فنلاند هم به جنجال کتاب بولتون باز شد

پای نخست وزیر فنلاند هم به جنجال کتاب بولتون باز شد